גנץ למפקדי החטיבות: "חופש פעולה מלא לסיכול טרור"

קובי פינקלר No Comments on גנץ למפקדי החטיבות: "חופש פעולה מלא לסיכול טרור"

שר הביטחון גנץ באוגדת איו"ש לאחר הערכת מצב ושיח עם המח"טים בגזרה: "עצרנו ופגענו במעל אלף טרוריסטים בחודשים האחרונים – ממשיכים לפעול באופן נחוש נגד הטרור"

צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ, ביקר היום (שלישי) באוגדת איו"ש יחד עם ראש אגף התכנון ובניין הכוח הרב זרועי אלוף יעקב בנג׳ו, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט וראש המנהל האזרחי תא״ל עטילה פארס.

שר הביטחון ערך סיור במרחב האוגדה וכן קיים שיח עם מפקדים ולוחמים במהלכו ביקש לשבח את פעילותם מול האתגרים הביטחוניים ובמיוחד בתקופה האחרונה ולמול העלייה באירוע הפח"ע בגזרה.

גנץ: "אני מסיים סיור באוגדת איו"ש על רקע הפעילות המוגברת מול הטרור. בחודשים האחרונים עצרנו ופגענו במעל לאלף טרוריסטים. שוחחתי עם המח"טים הגזרתיים, וביקשתי להעביר להם את הערכתי ואת הערכתם של כל אזרחי ישראל לפעולות בשטח והדגשתי בפניהם את חופש הפעולה המלא לסיכול, ואת הצורך לנהוג באופן נחוש, ממוקד ואחראי מול האתגרים המורכבים שבפניהם אנו עומדים. אני יודע שיש לנו על מי לסמוך.

צילום וידאו: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון

"אנחנו פועלים באופן נחוש נגד הטרור – ובאופן נכון בכדי לאפשר למי שלא מעורבים בו חיים של רווחה כלכלית ואזרחית. חשוב שיהיה ברור: כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו – בעומק השטח, בצירים ובמעברים. בכל שעה ובכל מקום. מחוללי הטרור הם אלו שפוגעים באוכלוסייה הפלסטינית, בפרנסתה וביכולת לקדם את האינטרסים שלה. אנחנו נמשיך לפעול ככל שידרש".



0 תגובות